Rüyanızı bize yazın, ücretsiz yorumlayalım!
Bu rüyayı nasıl gördünüz? Yorum yaz

anne babanın boşandığını görmek rüyasını nasıl ve ne şekilde gördünüz? Sormak istedikleriniz nelerdir?

anne babanın boşandığını görmek için toplam 19 yorum yapıldı

Emin gören
Önce abim ile kavga edip arabadan indim eve giderken arkadaşımla karşılaştım ve yolu şaşırdım sonra geri döndüğümde bir süre kayboldum yolumu bulamadım sonra bir dükkanın önündeki motokurye dükkanın kapandığını ve motoru teslim edeceğini ama süremeyeceğini söyledi ve beraber teslim etmek için yola çıktık ben motorla eve geldim ve indim eve geldiğimde bir avukatın evde olduğunu anne babamın boşanacağını öğrendim üzüldüm ağlayasım geldi ama ağlamadım
Melis
Rüyamda hiç bir bişey olmadığı halde ben evi terk ediyordum sonra biriyle karşılaşıyodum o bana git eşyalarını al diyodu biz de seninle arkadaş olalım çatılarda yaşayalım diyodu ben de tamam diyodum.Eve gittiğim de anneme böyle söylüyodum annem de bana tamam iyi yaparsın ama yarından sonra git ben artık babamdan bıktım sevmiyorum o yüzden de yarın onunla boşanmaya gidiyoruz dedi ben de çok sevindim hatta aşırı sevindim.Sonunda diye bağırdım.O sırada babam da ağlıyordu ben de onunla dalga geçiyodum zaten o sırada da uyandım.
berra e.
uyumadan önce babam her zamanki gibi saat 7 de gelmedi 12 de geldi antalyada yaşıyoruz biz babam telefonda bana dediki manavgattan geliyorum.bende zaten babamın çapkın olduğnu biliyordum.annemi aldattığını düşündüm,sonra uyudum rüyamda babamın annemden ayrıldığnı ve bir genç kız ile evlendiğni gördüm bizim evimizdeydi annem bizi almamıştı kardeşim ve ben babamgille kaldı. annenizin kıymetini bilin gece boyunca ağladım.babanızı bu konuda sıkmayın ama gizlice güzel ip ucu toplayıp onunla yanlız konuşun ve ona - annemi niye aldattın diyin,kesin olmasa bile ip uçlarınız işe yarar,o inkar ettikçe tekrar sorun gözünüze bakması lazım yoksa bi kötülükler karıştırıyor demektir ben her zaman ip ucu toplarım ne kadar çok o kadar iyi...bu gün konuşucam işinize yarar inşallah...
Mutsuz kız
Ben rüyamda annemin yanındaydım babam başka biyerdeydi anneme babam nerde diye sordum babanla biz boşandık dedi ondan sonra ben rüyamda ağlamaya başladım ondan sonra bu kabusatan uyandım ve gece yarısı yatağımda 1 saat ağladım inşallah hiç ayrılmazlar bu kabus sayesinde annemle babamı ne kadar sevdiğimi anladım
Pervin atam
Ruyamda sinirli ve ofkeli sekilde sadece bosancam diyotdu baska biseg demiyordu
Pervin
Ruyada annem sadece bosanacam diyordu baska bisey demiyordu babam hicbisey demiyordu ne anlama gelir bu ???
Reyhan
Biz çiftlikte çalışıyoruz ve nasıl olduysa anem ve babam ayrılmak istiyorlardı sonra bunu patronumuz ve eşiyle konuşuyorlardı ben osırada ağlıyordum sonra anneme;anne ben babamdan ayrılmak istemiyorum sendende diyince bana kotü kötü baktı ve bunun olmayacağını söyledi devamıda var ama rüya uzun süre akılda kalmaz iyi günler
nur
rüyamda annem ve babam boşanmış biz 4 kardeşde babamın yanında kalmıştık babam kötü birisi alköl bagımlısı annem bizi yanına almamıştı. bizde babamın yanında bize eziyet çektiriyor. ablam ve küçük kardeşim engelli ben ve diğer kardeşim okuyoruz. lise1 e gidiyorum kardeşim 5. sınıfa gidiyor. yani ğerçek hayatta hiç yüzüm gülmüyor rüyam da da annem ve babam boşanmıştı ne anlama geliyor lütfen yardım edin.
nur
fmdm
Hatice
Rüyamda babam annemi aldatmıştı eve yeni bi sarışın kadın getirmişti ben de hüngür hüngür ağlıyordum sonra annemle babam boşanıyorladı o kadar üzülüyordumki kardeşlerime ne olacağını düşünüyordum annme de sen üzülme falanca yerde senin gibi bi kadın var çalışıyo kendi kendine bakıyor sende öyle yapsan olmaz mı annem ise sessiz ama üzgünnbi şekkilde kafasını sallıyordu olmaz anlamında sonra babam o kadından boşanıyor başka kadınla evleniyordu
Sl
Annem babamdan bosanmıtı ben aglıyordum annem baskası ile evlendi
Eyleö
Anne babam boşanıuodu annem başkasıyla evlendi. Baba çok sessizdi başka bir eve taşımdık
Hatice
Ben nişanıyım şuanda ama ruyamdada gercek hayattaki gibi dugunume az bi zaman kalmış ama annem babamdan boşanıp baska bi adamla gidiyo ben ağlıyorum ediyorum annemle görüşmek istemiyorum konuşmuyorum düğünüme gelmesin istiyorum falan böyle biseydi
Damla
Rüyamda yurt dışında okuyodum tatile eve gittiğimde annem ve babamın boşandığını babamın başkasıyla evlendiğini gördüm
Esra Bayram
Babam ve annem yoğun bir hazırlık içerisindeydi dedim baba annem senle evli olduğu halde neden başka biriyle evleniyor dedi ki bana ben annenin ailesini çok özledim. Düşündüm düşündüm ve anladım ki annem ve babam boşanmışladı. Anlaşmalı bir şekilde başka biri ile evlenip sonra boşanıp sonra babam ile tekrar evlenecekti kanun böyleymiş barışmışlardı pişman olumuş tekrar evlenmek için çabalıyorlardı
metehan minez
annem bir melek gibidi babamda başka bir kadınla gülüyordu annemi uzun süre görmeyen kardeşlerim annemin üzerine atlıyordu annemden ışıltılarçıkıyordu
Gul
Meraba ruyamda babamla tartisiyom annem gitmis onun icin ve uzgun bi dolap yaninda oturuyom elimde bi kagit onu ceviriyom babam cikip gitti ve annem geldi donmis yani ve mektup ariyoruz o dolaptan boyle bitiyo simdiden tesekkurler
Tugce
Rüyamda bı tane aslan yavrusu gördüm ondan kacıyordum çok korkuyordum ama kolumdan ısırdı bırakmadı pesımi bende onu köprüden aşağıya attım ama çok uzuldum sonra yanıma ıkı tane ceylan yavrusu geldı pembe ve mavi renkte bırı kız bırı erkek çok sevıyordum onları sonra marketten onlara bı sey aldım birini kucagıma aldım ıkısıde eve gotürdüm ama çok sevıyordum onları sevgımden ağladım
Tuğçe
Rüyamda annemın ve babamın bosandıgını annemın amcamla evlenmek üzere olduğunu gördüm ev yenılenıyordu amcam eve yerleşecek dıye mobılyalar degısti ben babamla kalmak ıstıyordum ama babamı bulamıyordum korkmustum bayaa

İlginizi Çekebilecek Diğer Tabirler

İlişkili Rüya Tabirleri

Yukarıdaki liste anne babanın boşandığını görmek rüyası ile çok yakın ilişkiler kuran rüyaları gösterir. Görünen puanlar bu rüya tabiri ile ilişki içinde olan rüyaların benzerlik skorunu yansıtır. (140)