Kullanıcılardan Gelen Rüya Yorumları

Siz de diğer binlerce kullanıcımız gibi rüyalarınıza cevap bulmak için gördüğünüz rüyalarınızı bizimle paylaşabilirsiniz. Rüyanızı bizimle paylaşmanızın ardından uzman ve rüya tabirleri konusunda deneyimli editör kadromuz sizin için ücretsiz yorumu yapacaktır. Rüya yorumu yazmak için, ilgili tabir sayfasındaki yorum yazma alanını kullanınız.

nazife
evliyim evli biriyle sevgili oldum ve ayrıldık rüyamda gördüğüm benim adıma hesap ödedi hic konuşmadan
Dildar
Rüyamda annemi ağlarken ve babamdan ayrılmak istediğini söylerken gördüm.Onlar ayrılmasın diye annemle uzun uzun konuşup empati yapması gerektiğini söyledim çünkü annemin bahaneleri çok gereksizdi.Ayrıca annem babam normal hayatta birlikteler ve çok şükür aralarında da bir sorun yok.Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Dildar
Rüyamda en sevdiğim arkadaşlarımdan biri bana hediye olarak iki paket kahve almıştı ama kahvelerden biri çözünebilir diğeri ise çekirdek kahveydi.
Derin
Rüyamda okulda dersteyim ve hoca bi soru soruyo 2 kişi önceden kalkmış biri kız diğeri erkek erkek olan sırtını dönmüş tahtaya yü zü görünmüyo sonra bende tahta ya bende çıkıyorum sonra hoca beni sınıfın en arkasına götürüyor duvardaki panoyu işaret ediyor orda seni seviyorum yazıyorum yaziyo megersem tahtaya sırtını dönende eski nişanlımmış o da gelip gülümsüyerek bana sarılıyo ve barışıyoruz
Kadem
Ruyamda esimin amcasi ve benim amcam bir bahcenin altini kaziyolardi ve ben ordan gecerken onlari gordum ve iceri girdim bana bisey bulamadik ama bu taslar cikti dediler bende cebime bir beyaz tas aldim ve ordan ciktim
Naz
Bır kaza olmuş gordum baktım eşim yap miş sora eşimle ordan ayrıldık baktım arabaya goremedm
Naz
Ruyamda gordum kaza olmuş sonra kocam kazayı yapmiştı kocama beraber yuruduk ordan gittik ama arabayi goremedım
Elchin Taghiyev
Öncelikle Selamlar olsun sizlere Şimdiden gösterdiğiniz ilgi ve alakadan dolayı sizlere teşekkürümü bildiririm. Gördüğüm rüya şöyle; Bir yer sanki cezalı ve günahkarlar gitmiş sadece iyiler kalmış gibi. Sonra bir ses duyuluyor, gür ve yüksek, "18li halde toplayın, sonra aralarından 8i ayırıp yükseltin" ve 8 kişiyi 18 arasından seçip götürüyorlar. Acaip bir rüya olsada Yardımlarının için birdaha teşekkür ederim. Saygılarımla
Rüyada sayı duymak için yazdı.
Kara
Rüyamda erkek kardeşimin kiz arkadasi arabasiyla evimizin önüne geliyor ve erkek kardesim konusmak için yanina oturuyor o esna da kardeşimin parmaginda alyans goruyorum ve sinirleniyorum. Annemle babamin yanina gidip olayi anlatıyorum. Babam bilmediğini annem de haberi olduğunu söylüyor. Ben de anneme kızmaya başlıyorum. Kızarken de arabamiza lastik almak için verdiğim parayla elin kizina yüzük mü almış diye söyleniyorum annemin omdunu topatladigimi ağladığımı ağlarken de verdigim paraları boyle mi harciyonuz diye soyleniyorum yuksek sesle aglarken uyaniyorum uyanirken de ruyadaki gibi sesli şekilde aglamaya devam ediyorum ama gözümden yaş akmıyor.
Emre
Rüyada ilk olarak solumda kim vardı hatırlamıyorum ama sağımda tanıdığım abiyle beraber bir kamyonun içerisindeyiz kamyon söförü de tanıdık deil yani 4 kisiyiz direksiyon sağ tarafta ve biz kamyonun içerisinde sıkışık oturyoruz biraz kalabalık bir trafik var bi ani fren oluyor otarafa yöneliyoruz hic birşey olmuyor önümüzdeki trafik tıkanmış karşımızdada bi tır var o bizim geldiğimiz yola ve bizim onun gittiği yola gitmemiz lazım yanımdaki tanıdık abi bak şu eski alışveris merkezide bina oldu diyor solumda hatırlayamadığim kiside aynen 1+1 oldu diyor bakıyorum hmmm diyorum otarafa baktiktan sonra gördugüm bi kac yeni değşik binalar vardı ve hemen önümde yeni taşınılmıştı galiba bir sürü bayan cam siliyorlar temizlik yapıyorlardı o aralarda eski sevgilim arıyor (şuan nişanlı yani arama etme veya dönme gibi bi şansı falan yok) çok özledim olmuyor böyle diyor ve sesi titriyor tamam kapat ben seni ararım falan diyorum biz o arada karşımızdan gelen tıra geri gelerek yol vereceğiz abi diyorum şu tarafta boşluk var gir burayada geçsin diyorum, tamam diyor rahat değilim diyor kendini bi düzeltiyor oraya giriyor tır geçiyor ve bizde kendi geldiğimiz istikamete gidiyo oluyoruz ve aynı cadde deilde bi arka sokağı oluyor ve kamyonda deilde otobüsün önünde oluyoruz yola devam ederken yavaş yavaş kaldırım kenarında kafasını kaldırmış siyah küçük yılan görüyorum ve yanımdakilere diyorum yılana bak dediğimde yılan beni anlıyor sanki zıplıyor ben korkmuyorum otobüsün camı var diye halbuki otobüsün o yılanı gördüğümüz yerde cam yokmuş yılan ordan zıplıyor üzerime bana dokunuyor düşüyor ve hiç bakmıyorum uyanıyorum
Gokhan
Ruyanda 5 gun once ayrildigim bayanla 2 tane tepsi ici bardaklarla dolu ben cay dolduruyom ve beraber dagitoyoruz
Rüyada çay doldurmak için yazdı.
Takma isim
Ruyamda olmus annemi kocaman bir kuyu gibi yuvarlak bir seyin uzerinde butun avret yerleri gorunur sekilde ama normal degil epeyce kararmis sarkmis hatta sanki erkek organi gibi kocaman sarkan yumurtasi var sanki buyukabdestini yamis , ben geliyorum ve bana kaka yaptigini cok zorlandigini ve sert ve cok buyuk parca halinde kaka yaptigini soyluyor ve kuyunun icine bakmaya calisirken bana kakanin cok yagli oldugunu soylemeye calisirken o arada bende beyaz renkte lekeler gordumve ayni zamanda o arada annemin kalkmaya calisirken sendeledigini neredeyse kuyuya dusecek haldeyken bir anda dengesini saglayip bacaklarini o kadar buyuk acarak kuyu kenarinda oturdugunu ve bana dusmedim deyisiyle o anda butun avret yerlerini boyle siyahlasmis ve sarkmis olarak gordum.Tuvalet sanki boyle tenekeden kocaman bir fici gibiydi ve siyah renkteydi.Fazla konusamadik ben saskin oyle ona bakiyordum.Yorumlarinizi merak ediyorum.Tesekkurler
Yazgül
Rüyamda eşimin ayak bileğinde gümüş kolye görmek ne anlama gelir
Nalan
Rüyamda 1 bardak ayran içtim ama oruç tutucakmisim ilk bardağı içtim ikinciyi içerken ezan okunduğunu duydum çabucak bitirdim cok merak ediyorum acaba ne anlama geliyor rüyam
Zuhal
Gerçek hayatta 4aylık hamileyim. Rüyamda doktorum ultrasonda 100yüz erkek bak pipisi diyor bana gösteriyor. Daha önceki rüyamdada erkek denildi. Aradan biraz zaman geçti doğum etmişim , emzirdim ve baktımkı kız cinsel organı çok üzüldüm kızım olmuş diye. Bilinç altımı bilmiyorum gerçek hayatta 2tane Allah bağışlasın kızlarım var 3.de erkek olsun diye çok dua ettim hamile kaldığımı öğrendiğimden beri oğlan olacakmış gibi his vardı takı 2gün önce doktorum kıza benziyor diyene kadar çok üzüldüm Rabbim affetsin
Meral
Esimin burnundan sümük temizliyordum parmagimla
Polat
Kardeşim tramvaya kenarından çarpıp sürükleniyor sonra tramvay gitikden sonra arabadan iniyor ve ellerini basinin üstüne koyuyor
Fadik
Hava daha kararmadan perdeler kapatılmıştı. Perdeler parlak desenli ve kırmızıydı
Gül
Ruyamda elektrıklı ısıtıcının kabloları kontak edıyorkıvılcımlar cıkyordu babam yan odadan sesımı duyup koşarak gelıp sarteri kapatıyordu aynı esnada bende sopa arıyordum sartere uzanmak için
Zübeyde
Arkadaşım rüyasında beni evimden davulla gelin çıkarken gelinlikle ağlayarak gelin çıktığımı görmüş tabiri nedir acaba?
Zübeyde
Çok Samimi dostum arkadaşım beni rüyasında gelinlikle ağlarken görmüş.. Davullar çalarken gelinlikle ağlayarak benim evden çıktığımı görmüş.. Yani ben evimden gelin çıkarken gelinlikle ağlayarak görmüş bu rüyanın tabiri nedir acaba?
Çiçek Hanım
Ben iki kere evlendim.ikinci evliliğim çok uzun sürdü ve 1 yıl önce benden ayrıldı.Ama ben rüyamda ilk eşimi görüyorum ve hiç aşk sız bir cahiliye evliliği yapmıştım onunla.Onu görüyorum. .Ve benim haberim olmadan eve gelinlik getirmiş benimle evlenmeye gelmiş. .Gelinliği giyinmiş görüyorum kendimi ve akşama da düğün olacakmış. Tek taş yüzük ve alyans getirmiş onları da parmağıma takıyorum.Kuaför var saçımı yapmaya çalışıyor gelin odasında birde oje süren biri var kötü sürmüş hiç beğenmiyorum ve yeniden sürdiyorum.Bu arada telefonumu gelinliğin içine saklıyorum dışarı çıkıyorum. Gerçek hayatta tanıştığım ama şu an aramın açık olduğu bir bey var telefonumla onu aramaya çalışıyorum. .Ben evleniyorum demek için ama telefonunu duymuyor galiba ulaşamıyorum. Ama bir yandan da aklım onda,aslında. Sonra dışarı çıktığımda bir minibüs Mercedes galiba yeni bir model bir bakıyorum gelin arabasiymis .İçinde rahmetli annem ve evleneceğim eşim var..arabada bir arıza var yada bir sorun galiba..İlk eşim arabanın üstüne çıkıyor yukarı açılan camı varmış ordan minibüsün üstüne çıkıyor rahmetli annemde minibüsün içinde ona bakıyor yukarı ben iniyorum hazırlığa gidiyim yine diye.o arada ondan öncesinde biz eski eşimle sahilde yürüyoruz. Deniz kenarı bir yer adamın biri serseri gibi görünen biri silahla arkadan ateş ediyor ama ilk eşim vuruluyor mu görmedim kan da görmedim o arada deniz e atlıyor kurtulmak için sonra geri çıkıyor yüzerek.O arada bizi geçmişte tanıştıran kişiyi görüyoruz yürürken karısı ile beraber sahilde oturuyorlar ve ağzını açmış o kadar şaşkın bakiyor ki bize ..Gene mi bulusmuslar diye..Sonrasında işte parmağımda yüzük üzerimde gelinlik haxirlik aşaması başlıyordu rüyada. Ama aklım hep şu an ayrı olduğum görüştüğümüz beyde. Aslında onu unutmak için bu evliliği kabul etmişim. Yorumlarsaniz çok sevinirim.
NURSU ÇAKMAKÇI
Ailecek arabayla giderken karşidan gelen arabaya vuruyoruz ve çarma aninda arkada oturan oglumu korumak istiyorum ama hic birsry yapamiyorum.esime bile bakamiyorum.öldügümuzu düsunuyorum ve bi ezan sesi duyorum.gözlerimi açoyorum.ezan okunuyor.ve sanki ölmus ve dirilmis.gibi hissediyorum
NURSU ÇAKMAKÇI
Merhabalar..ben rüyamda görüşmedigim görümcemle beraber deniz kenarındaydık.denize girenler vardi.bende bu soğuk denize nasıl giriyorlar.ben denizi çok sevmeme ragmen giremem diyorum...şimdiden teşekkürler..
Zeynep
Rüyamda düşmanım olan bir kadının evinin balkonunda 3 tane yıkanmış beyaz renk temiz çocuk gelinlikler gördüm içlerinden birinin modeli dantelliydi ben onların yanında kız çocuğumu onlardan korumak için eve gidelim hadi diye çağırıyorum
Nedahe
Bekarım ve hamile kalıyorum kimseyle birlikte olmadan çocuğu doğuruyorum ve ailemden başka kimseye göstermiyorum okadar zor bir durum olmasına rağmen çok mutluyum huzurluyum bebeğimden başka bişy düşünmüyorum ona sütümü verdiğimi gördüm
nev
merhaba, iki katlı evimiz varmış ve balkonundan bakınca ikinci katın izasına kadar gelen dev ahşap çok güzel 2 sandalye görüyorum. içeri giriyorum ve kulağa koyunca ses gelen deniz kabukları dörüyorum hele bir tanesi okadar güzrelki denizden ben çıkarmışım ve üzerlerinde deniz suyu hala var ve boşaltıyorum. rengi de yeşik en büyük olanın. cok güeldi. oğlumu kocamı eşimide bu ruyada gorüyorum ama herşeyi net hatırlamıyorum.
Serap
Ölmüş dayımı köy ortamında dar ve yeşil bir derede (suyu bulanık yeşil) oltayla balık tutarken görüyorum. Yanında torunu ve oğluda da var. Ben yanlarına gidiyorum irili ufaklı balık tutmuş dayım.bende tutmak istiyorum teklif bekliyorum ama hiç konuşmuyor istavrit balığına benzer o boylarda ve yavru balıklar tutmuş biz derenin kenarında otururken birden kocaman dişi aslan bize doğru hızla saldırmak için geliyor kaçmıyoruz.torunu küçük olduğu için ben onu korumaya çalışıyorum aslan yaklaştığı anda dualar okuyorum ama hiç kıpırdamıyoruz yerimizden. bize saldıracağı anda dayım aslana dur der gibi elini kaldırıyor sanki aramızda bir cam varmış gibi aslan bize yanaşamıyor defalarca deniyor ama zarar veremiyor bende dualarım mı yoksa dayımın hareketimi engelledi aslanın bize yanaşmasını diye düşünüyorum. Aslan arkasını dönüp gidince hızla köye koşuyor bende aslanın arkasından koşuyorum ki başka birine zarar vermesin engelleyebilşrim diye . bakıyorum aslan köyde çok zarar vermiyor sadece hızla koşuyor korkutuyor insanları bende aslan beni farkedince küçük tepelerin dik yamaçlarında hızla yürüyerek ve koşarak dayımın yanına gidiyorum. sonra dayım derenin uç tarafına kocaman bir varil koymuş onun içine dalıp temizlenmiş kafası koparılmış balıklar çıkatıyor boğulmasın diye bende dayımı tutuyorum sonra o varili kenara alıp açılan fayansla döşenmiş tünele doğru hızlı koşan köpeklerin koştuğu pozisypnda kayarak hızlıca gidiyor dayım.birdaha görünmüyor orada uyandım
Merakli
Evimin penceresinin disinda bir saksinin içinde,fide halinde yesil aci biberler ve bi kac tane de beyaz biber cicegi vardi
edayse
Rüyamda metal kordonu kopan saatime lacivert ince deri kordon alıp kendim takıyorum.
Gurbet
Rüyamda peygamber efendimizin adını kim zikredebilirse beyaz ve deriden yapılmış beyaz tüyleri olan bir kağıda peygamber efendimizin ismini yazmaya hak kazaniyormus ben isaret parmagimla zikrettim ve efendimizin adini yazdim sonra ismin yazıldığı yer kabardı ve altın gibi parladı sonra da o kagidi camasir makinasinin içinde yikanirken gördüm bembeyaz ve bir sürü köpükler icerisindeydi ama kağıt köpükten daha beyazdı
Nuran
Evlenmek istedigim kizin babasi beni evlerine goturuyor kizi beklerken evli bir kadin geliyor
Akife Hüseyinova
Rüyada bana meytub geliyor ve meytubda kırmızı işareti görüyorum çok üzülüyorum
Akife Hüseyinova
Rüyada bana meytub geldi ve üzerinde açdıkdan sonra kırmızı bir işare vardı. Ve ben uykuda çok üzülüyorum
Fatma
Çukur başkanına ikramda bulunuyorum ..Ayrıca bir açılışta konuşuyorum .komşumun kızına birlikte oradayiz
Gül
Not: babam merhum. Bir ay evvel kaybettik
Gül
Annemdeyiz ablam ben, babamı arayım bi nasıl diye annemin (anbem babam boşanmiş)telinden babamı aradım rüyamda Açtı nasılsın baba bişeye ihtiyacın varmı diye sorayım dedim diyom o saade ohhh ohhh ohhh diyo, banada nediyosan yaz arama diyo Niye ohh diyon baba cvp versene dedim yaz diyom yaz şimdi masturbasyon yapıyom dedi Hemen kapattım teli Şokla sizin yüzünüze bakıp bunu bana niye sölüyo derken uyandım [Nasıl bir rüya bu yaaa offff dengem bozuldu )
Yağmur
Rüyamda annem saçlarını tarıyordu ve her taradığında saçları dökülüyordu bana dedem ile aynı hastalıkta olduğunu karaciğer kanseri olduğunu söyledi veya ben hissettim bunun üzerine iyileşebilmek için hiç umudu yoktu ölüceğini düşünüyordu ben ise çok fazla ağlayıp ölmesin diye dua ediyordum ağladığımı gerçekten içimde hissettim çok etkisinde kaldım
Elesma
Rüyamda sevdiğim kızın evinin yakınlarına gitmiştim. Şuan onunla konuşmuyoruz. Rüyamda barışmak istedi ve abi seni çok özledim diyip sarıldı. Sürekli abi diyordu ve sıcak davranıp sarılıyordu.
Kübra
Babam benimle yıllardır konuşmuyor dün de rüyamda gördüm onu önce balkondan aşağıya bı bilgisayar düşürüyorum inşaallah parcalanmamistir diye aşağıya kostum sonra aşağıya indim ki babam orda parçaları toplayıp birleştirmeye çalışıyor bnmle güzel güzel konuştu ben senin için bunu tamir ettirilmiştir dedi o kadar özlemişim ki sesini bana öyle bakmasını mutlu oluyorum tmm diyorum sonra kapı çalıyor babam elinde iki ayakkabı tamir ettirdim bunlar diyo ayakkabılara
Hayal
Çarşıdaydım uzaktan bi akrabamiz var onun kardeşi beni seviyordu karşılaştık onunla bana bir anahtar verip şöyle dedi evin hazır anahtarı al bizde akşam seni veysele istemeye geleceğiz.onun kardeşinin adı veysi ama bana veysele dedi anahtarı almadım ve benim sevgilimin ismi Veysel..
Ayse
Rüyamda Piknik Yapmaya gittik ailecek bi araziye Birinin attigi sigara kagidi tutusturdu ve yangin cikti ben bagirdim yangin cikiyor kacin diye bicilmis bugday ekinleri vardi gittigimiz piknik alani buyuktu ekinlere gelmeden buyumeden kacin diye bagiriyorum yangindan herkes sag kurtuluyor benim yuzumde vucudumda hic birsey yok yuzum bembeyaz ailemdeki kisilerin yuzleri siyahti ben soruyorum yuzleriniz neden siyah seni bekledik yangindan kacmak icin diyorlar ben de ben size bagirdim yangin cikti kacin diye diyorum.
Ahmet
Ruyamda sevdigim kiza takı hediye veriyorum ama ona verdikden sora kiz aglamaya bawliyor ve birden herkes onu aglattigim icin beni sorumlu goruyor .Bende kendimi savunup diyorumki ben kotu bi wey yapmak istememiwdim sadece surpriz yaptim. ( bu arada bu ruya benim sevdigim kizin gercek dogum gunu oldugu gece goruyorum )
Hanife
Annenin evinde elekgirk kaplosu kıvılcım halinde ateş almış bende söndürmeye calisiyorum babam rahmetli yanımda bakıyordu kızım sen hallet dyor yasli teyze var sondur kızım diyor ordan elektrik kaplosunun yaninda su sızıntısı vardi elektirikle temaz ediyor ellerin ateşin içinde yqnmiyor du hici bir aci hissetmedim babam sessizce beni izliyor ve ordan tekrar su sızıntısını yapmaya da çalışıyordum yardim edin diye çığlık atordum
Sema
Arkadaşım evli ve biraz kilolu rüyamda onu nisanlanırken zayiflamis cok guzel bir fizige gelmis cok guzel olarak gördum ama arkadasim evli
Fadime
Ruyamda evimin arka penceresini sokmusler arka komsunun evinde ikitane olu vardi
Eylül
Eski sevgilim mesaj atıp :canım Hira nasil? Diye msj attı. Ben de özlemis seni diye bir şey yazıyodum. Kızımizı bana soruyodu. Hayatımizda da tanidigimız bu isimde kimse yok. Cocugumuz olursa Hira ismini mi vermeliyiz?Ya da helalim denen kisi bu kisinin olabilecgine isaret olabilir mi ?Yorumlayabilir misiniz ?
Gonul
Armut yiyorum.evde otururken fark etmiyorum.bir tarafi kurt yumurtalari dolu fark edince tukuruyorum.fakat ellerimi sikinca icinden cikiyolrlar.agzimdan tukuruyorum..sozlume cabuk diyorum gidelim hastaneye.o anda icerike odada minik mink yavru bildircin yavrulari dolu oraya buraya kaciyorlar.merdivenlerden inerken beyaz terliklerimin icide ole dolu giyemiyorum yanliyak iniyorum asagi.cantamda para ariyorum.200tl.1de 100tl.buluyorum.arabayi goruyorum.beyaz sonra bilmedigim bizim olmayan siyah bir arabanin basindayiz.komsunun arabasiymis.cekmek icin izin almis sozlum.mahallede dugun dernek muzik sesi geliyor.ben ellerime bakiyorum.kurtlari cikardigim ellerim.mor degil.mavi olmuş.cok korktum.
Epak
Bayram olduğunu evimize bayram ziyareti için gelenleri gördüm.
Yetim annesıyım
Ben rüyamdan evimi satışa koymuştum tam satıcaktım ki hatta tam para alcaktım ki birden kocanım erkek kardeşlerinden korktum ve vazgeçtim ve satmadım